درصحن- شوراها: یک عضو شورای شهر تهران از تغییر کاربری سوله های مدیریت بحران در سطح شهر تهران خبر داده و گفته: «برنامه تلویزیونی خندوانه در سوله مدیریت بحران واقع در منطقه ۲ تهران در حال ضبط است.» رحمت اله حافظی خواستار تذکر به شهردار تهران شده است.

محمد باقر قالیباف اخیرا اتهام تغییر کاربری سوله های مدیریت بحران که در سراسر تهران مستقر شده را رد کرده و گفته بود: «هیچ سوله بحرانی تغییر کاربری نداده است. صددرصد سوله‌ها برای بحران است و برخی از آنها در مواقع بلااستفاده برای ورزش بانوان در نظر گرفته شده است.» رحمت اله حافظی با ارائه لیستی از سوله های واگذار شده این ادعای شهردار تهران را رد کرد.

به گفته رحمت اله حافظی در منطقه۲ سوله‌ای تابلوی پایگاه مدیریت بحران را دارد اما در عمل در اختیار مرکز ژئوتکنیک است. در منطقه۲ یک سوله به دانشگاه علمی – کاربردی اختصاص یافته. در منطقه ۲۲ سوله حضرت ابوالفضل (ع) در اشغال معاونت اجتماعی شهرداری است. در منطقه ۱۳ دوکوهه تجهیزات و دکور صداوسیما در سوله مستقر است. در منطقه ۲ برنامه خندوانه در سوله مدیریت بحران در حال ضبط است و جمعی از این سوله‌ها نیز به بخش خصوصی واگذار شده‌اند.