دو نماینده استان خوزستان با ارسال نامه ای به وزرای اطلاعات و کشور و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، خواستار سفر آنها به خوزستان برای حل و فصل نزاع طائفه ای در باغملک و رامهرمز شده اند. محمدیان و خادمی نمایندگان رامهرمز و باغملک در این نامه نسبت به گسترش منازعه ابراز نگرانی کرده و خواستار خلع سلاح طرفین منازعه شده اند.

در نامه نمایندگان مجلس به وزرای اطلاعات و کشور آمده است: «دو سال قبل نزاع محلی بین دو طایفه در روستای پتک جلالی شهرستان باغملک اتفاق افتاد، که طی این مدت تعداد 19 نفر کشته و تعدادی مجروح و صدها خانوار آواره شده اند. علیرغم تلاش مسئولان محلی و استانی و خیرین محلی جهت حل این معضل، تاکنون نتیجه ای حاصل نشد. در تاریخ ۹۶/۳/۱۹ این درگیری به شهر رامهرمز کشیده شد که 1 نفر کشته و 5 نفر مجروح شدند. صدای رگبار سلاح های غیرمجاز، آتش زدن منازل، منهدم کردن ترانس های برق، زندگی را برای مردم بسیار سخت و باعث رعب و وحشت مردم شریف گردید. قطعا ادامه این روند در شرایط حساس کنونی کشور، باعث سوءاستفاده دشمنان و فرار سرمایه های مادی و معنوی از استان و عدم رسیدگی احتمال تنش و درگیری بین دیگر طوایف را در پی دارد که این خوشایند نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

از محضر حضرتعالی دعوت می نمایم با حضور در استان خوزستان و برگزاری جلسه شورای تامین استان با دعوت از بزرگان دو طایفه به این نزاع خانمانسوز پایان دهید. انتظار می رود تصمیمات جدی برای جمع آوری سلاح های غیرمجاز که آسایش و امنیت منطقه را به خطر انداخته اتخاذ گردد.»