درصحن-شوراها: فرماندار بویراحمد از احتمال بروز درگیری و تنش در انتخابات شورای شهر بویراحمد خبر داده و گفته: رقابت نزدیک و فشرده قبایل و اقوام مختلف بویراحمد، پتانسیل تنش در انتخابات این شهر را افزایش داده است. محمد کاظم نظری، حضور نمایندگان کاندیداها در پای صندوق ها و بی توجهی آنها به قانون منع تبلیغات در روز انتخابات را از عوامل افزایش احتمال درگیری در انتخابات دانسته است.

عمده کانون‌های تنش و درگیری در انتخابات افرادی هستند که با داشتن کارت در محل رای گیری حضور دارند.

نظری گفت: کارت به دستان در زمان برگزاری انتخابات و در محل اخذ رای متاسفانه اقدام به تبلیغات از نامزد و یا نامزدهای مورد نظر خود کرده و به نوعی بستر درگیری و نارضایتی ها را فراهم می آورند.

به گفته وی مهمترین دلیل درگیری و نزاع در شعب اخذ رای در کهگیلویه و بویراحمد همین کارت به دستانی هستند که برای نامزد یا نامزدهای خود در روز رای گیری اقدام به تبلیغ و یا آراء جمع آوری می کنند.

فرماندار بویراحمد افزود:از هم اکنون باید بفکر آموزش و نظارت های ویژه در حوزه هیات های اجرایی و نظارت باشیم تا شاهد حوادث تلخ انتخاباتی همانند سال گذشته های در این استان نباشیم.

نظری با تاکید بر معرفی افراد خویشتن دار و صبور در شعب اخذ رای، اظهارداشت: در صورتی که برای صندوق‌های رای افرادی انتخاب شوند که خویشتن‌دار باشند وضعیت در محل رای‌گیری مطلوب‌تر خواهد شد.

او از عدم پشتیبانی ستاد انتخابات بویراحمد توسط ستاد انتخابات استان کهکیلویه و بویراحمد انتقاد کرده و گفته امکانات ستاد انتخابات شهرستان بسیار محدود است و امیدی هم به حمایت ستاد انتخابات استان نداریم.

انتخابات شوراها روز ۲۹ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.