در صحن: رسانه­‌های ایران روز جمعه از دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس مجلس خبرگان در قم خبر دادند. دیدار علی لاریجانی و محمد یزدی در غیاب خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌­ها برگزار شده و هیچ خبری از محتوای موضوعات مورد بحث بین روسای مجلسین به بیرون درز نکرده است. روشن نیست تا چه میزان این دیدار در ارتباط با انتخابات هم‌زمان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان که ده ماه دیگر برگزار خواهد شد، بوده ولی بدون شک موضوع اصلی چنین دیدارهایی در روزها و ماه‌های آینده بی­‌ارتباط با انتخابات نیست.

طبق گزارش رسانه‌­ها علی لاریجانی پیش از این دیدار، جلسه­‌ای نیز با آیت الله مصباح یزدی رهبر جبهه پایداری داشته است. جبهه پایداری از منتقدان علی لاریجانی در مجلس است. محتوای این جلسه نیز محرمانه بوده است.

گفتنی است اصول‌گرایان یکی از دلایل اصلی شکست‌شان در انتخابات اخیر ریاست جمهوری را پرهیز از اجماع روی یک کاندیدا می­‌دانند از این رو سران جریان اصول‌گرا در تلاش هستند تا همه گروه‌های اصول‌گرا را متقاعد کنند که با یک لیست واحد در انتخابات شرکت کنند. این‌که جریان سنتی اصول‌گرا که علی لاریجانی بیشتر به آنها تمایل دارد بتواند با جبهه پایداری به رهبری مصباح یزدی به چنین توافقی دست یابند و از یک لیست واحد حمایت کنند پرسشی است که در ماه‌های آینده روشن خواه شد.