درصحن: علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی که در دوره­‌های هشتم و نهم از حوره انتخابیه قم به عنوان نماینده این شهر به مجلس راه یافت و بر کرسی ریاست آن نشست، در آستانه ورود به رقابت‌های انتخاباتی دوره دهم مجلس با اعضای تیم فوتبال صبای قم نماینده این استان در لیگ برتر فوتبال ایران دیدار و وعده داد که سال آینده مشکلات مالی این تیم را حل خواهد کرد.

لاریجانی با بیان اینکه از استانداری می‌خواهد تا برخی از مشکلات این تیم را حل کند، می‌گوید «من هم بخشی از این مساله را با رایزنی با مسئولان صدا و سیما در خصوص پرداخت حق پخش تلویزیونی مسابقات پیگیری خواهم کرد.» وعده ای که اگر عملی شود بیش از اعضای تیم صبای قم، مسوولان فدراسیون فوتبال را خوشحال می­‌کند که سال‌هاست در تلاش برای متقاعد کردن سازمان صدا و سیما به پرداخت حق پخش مسابقات هستند.

سال گذشته عزیز محمدی رییس اتحادیه لیگ کشور در نامه­ای به علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، درخواست کرده بود به وضعیت حق پخش تلویزیونی فوتبال توجه ویژه شود. نامه‌ای که از سوی علی لاریجانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آن ایام مورد توجه قرار نگرفت.

لاریجانی اولین نماینده­‌ای نیست که در آستانه انتخابات با وعده­‌های متفاوت می‌کوشد رای مجدد موکلان خود را جلب کند و آخرین هم نخواهد بود. طی ده ماه آینده بازار چنین وعده­‌های انتخاباتی ذاغ خواهد بود.