درصحن: استاندار کرمانشاه تعداد حاشیه نشینان در کرمانشاه را ۳۷۰ هزار نفر عنوان کرده و خواستار توجه اعضای شوراها و شهرداری  به مصائب حاشیه نشینی شده است. بازوند هشدار داده که بی توجهی به حاشیه نشینی، بزودی عواقب ناگواری متوجه کرمانشاه خواهد کرد.
حاشیه نشینی و فقر مطلق اقتصادی یکی از بحران های عمومی بیشتر استانهای کشور است اما استاندار کرمانشاه مدعی شده که این بحران در استان کرمانشاه چشمگیرتر از سایر استانهاست.
بازوند در همایش شوراها و شهرداری های استان کرمانشاه، از شهرداران خواسته که از کسب درآمدهای سنتی عبور کنند و دنبال راههای تازه برای کسب درآمد باشند. به گفته استاندار کرمانشاه، کسب درآمد از محل ماده ۱۰۰ عملاً فروش جسم شهر و به نوعی فروش قانون است و این امر به نفع شهر نیست.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه راه‌های فراوانی برای کسب درآمد شهرداری‌ها وجود دارد، گفت: شهرداری‌ها باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار و انجام پروژه‌ها به صورت مشارکتی باشند.

وی افزود: شهرداری موفق است که سرانه درآمد شهروندان آن بالا باشد و برای مدیریت شهری تحقق این امر امکان پذیر است.

به گفته استاندار، دخل و خرج کرمانشاه با هم نمی‌خواند و از وزارت کشور تقاضای کمک عاجل کرده است. به باور او اگر شهرداران کرمانشاه هنر کنند تنها هزینه خدمات را بتوانند پرداخت کنند و قطعا قادر به انجام کارهای عمرانی و توسعه‌ای نیستند.

بازوند با بیان این‌که تنها سالانه بیش از 30میلیارد تومان هزینه جمع‌آوری زباله شهر کرمانشاه است، اظهار کرد: قطعا با این سرانه درآمدی و این مخارج امکان توسعه برای شهر وجود ندارد.

او ابراز امیدواری کرده تا با اعلام کلانشهر شدن کرمانشاه بتوانیم از امتیاز کلانشهرها برای توسعه کرمانشاه بهره بگیریم