درصحن: ۴ کرسی خالی مانده مجلس دهم، در جریان انتخابات میاندوره ای، تعیین تکلیف شد تا صندلی های خالی مانده با ورود این چهار نماینده جدید پر شود. بیت الله عبدالهی از اهر، ناصر شریفی از بندر لنگه، علی جلیلی از مراغه و حسن کامران از اصفهان به مجلس راه یافتند.

در میان منتخبان راه یافته به مجلس دهم عبدالهی با حمایت ائتلاف امید، ناصر شریفی با حمایت اصولگرایان و علی جلیلی مستقل و حسن کامران نیز با گرایش اصولگرایی به مجلس راه یافت. این ششمین تجربه پارلمانی حسن کامران است. او در دوره های چهارم، پنجم، هفتم، هشتم، نهم  در مجلس حضور داشته و دوباره به مجلس راه یافت.

بیت الله عبدالهی که از حوزه انتخابیه اهر و هریس به مجلس راه یافت، در انتخابات مجلس دهم هم در دور اول و هم در دور دوم انتخابات توانسته بود اکثریت آراء را کسب کند ولی نتایج انتخابات در این شهر به دلایل نامعلومی از سوی شورای نگهبان ابطال شد.

علی جلیلی نیز در حالی بعنوان چهره مستقل از مراغه راهی مجلس دهم شد که در انتخابات مجلس دهم محمد علی حسین زاده از این حوزه به مجلس راه یافته بود که در راه مجلس در سانحه رانندگی درگذشت او اصولگرا بود. علی جلیلی ورزشکار و مربی تکواندو است.