درصحن-شوراها: تخلف مدیران شهرداری در اهواز و زابل به دستگیری ۸ نفر از آنان منجر شد. رئیس شورای شهر اهواز از دستگیری و حبس ۵ مدیر متخلف شهرداری اهواز خبر داده و گفته رسیدگی به اتهام چند مدیر متخلف دیگر در دست بررسی است. از زابل هم خبر رسیده که سه نفر از کارمندان متخلف شهرداری این شهر دستگیر شده اند. شیر مردی رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه اعضای شورا در این دستگیری‌ها دخالتی نداشته اند، گفته: اعضای شورا فقط تخلفات را گزارش می‌کنند همانگونه که ما بارها اعلام کردیم و داد زدیم که برخی از مدیران شهرداری در بعضی از مسائل تخلف می‌کنند و اکنون همه خوشحالیم که با این مدیران متخلف برخورد می‌شود.
وی با بیان اینکه خواسته ما در زمینه برخورد با متخلفان در شهرداری اهواز در حال تأمین شدن است و روند کار به خوبی طی می‌شود، عنوان کرد: تا کنون 5 نفر را بازداشت کرده‌اند و تعدادی دیگر از متخلفان در حال بررسی هستند.
رئیس شورای شهر اهواز پیش از این مدیران شهرداری اهواز را به استخدام‌های غیرقانونی، ارتشاء، تغییر غیرقانونی کاربری املاک و ساخت و سازهای غیرمجاز متهم کرده بود.
هوشنگ ناظری فرماندار زابل نیز با اعلام خبر دستگیری سه کارمند شهرداری زابل به دلیل فساد مالی گفته: سربازان گمنان امام زمان(عج) بررسی سلسله فعالیت‌های مالی تعدادی از کارمندان زابل را از مدتی پیش در دستور کار قرار دادند و با توجه به گزارشاتی که به آنها رسیده بود، بررسی‌ها آغاز شد و با توجه به اینکه به مدارک و نتایج دقیق در رابطه با تخلفات مالی دست یافتند چند نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
ناظری اضافه کرد: با توجه به اینکه این افراد به احتمال زیاد اعضای یک باند هستند، پیگیری‌ها جهت دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.