درصحن: در هفته گذشته همچون دیگر ایام سال غلامعلی حداد عادل اکثر اوقات کاری خود را در مراسم‌ها و سخنرانی‌ها و … گذراند، به نظر می‌رسد انجام وظیفه در قامت نمایندگی مجلس  چندان باب میل رئیس فرهنگستان ادب فارسی نیست.

1

اما عکس خبرساز هفته، مربوط به نصب پلاکاردی جهت تبریک از سوی اهالی اسلام آباد غرب  خطاب به علی جلیلیان نماینده این شهرستان در مجلس_ است. به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به انتخابات کاندیدا‌ها و طرفداران آنها برای نشان دادن اهمیت اقدامات روزمره خود در مجلس دست به ابتکار‌های جالب تری هم بزنند.

۶

 _سرانجام وزارت کشور تصمیم گرفت برای نشان دادن میزان شفافیت در انتخابات جاری، از  صندوق‌های شفاف استفاده کند. هرچند که شفاف بودن دیواره‌های یک صندوق اخرین معیار شفافیت در یک انتخابات می‌تواند باشد.

3
_ حضور محمد رضا باهنر در مراسم ختم همسر رحیمی، معاون اول احمدی نژاد در دولت دهم، از رویدادهای جالب توجه هفته گذشته بود. در ماه‌های گذشته  باهنر و تعداد کثیری از نمایندگان فعلی مجلس به دریافت هدیه نقدی (رشوه) از سوی رحیمی متهم شده‌اند.
4
_ حضور محمد مهدی زاهدی نماینده فعلی مجلس و وزیر اسبق دولت احمدی نژاد به همراه بسیاری از نمایندگان نزدیک به احمدی‌نژاد در همایش یکتا، نشان از برنامه ریزی این جریان برای حضور دوباره در قدرت سیاسی دارد.
5