درصحن: عضو جبهه پایداری مجلس دهم اظهار نظر سخنگوی نیروی انتظامی مبنی بر حریم خصوصی نبودن داخل خودروهای شخصی، را مطابق نص قانون امربه معروف دانسته و گفته: «قانون امربه معروف که در مجلس نهم به تصویب رسید صراحت دارد که قسمت های مشترک آپارتمان ها، هتل ها، بیمارستان ها و نیز وسایل نقلیه مشمول حریم خصوصی نیست.»

نصراله پژمانفر عضو جبهه پایداری که در مجلس نهم نیز حضور داشته، پیش از این رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بود که در انتخابات سال دوم از حفظ کرسی ریاست بازماند. او در حال حاضر نایب رئیس کمیسیون فرهنگی است. کمیسیونی است که با تدوین و بررسی طرح امر به معروف و نهی از منکر در مجلس نهم جنجال آفرین شد. دولت روحانی که در ابتدای فعالیت خود با این قانون روبرو شده بود، در نامه ای به رهبر ایران این قانون را قابل اجرا ندانست ولی در نهایت این قانون برای اجرا ابلاغ شد.

پژمانفر می گوید: «اظهارات پلیس در این خصوص مبتنی بر قانون است و پلیس مجری قانون و ضابط قضایی بوده و قانون، فصل الخطاب است.» این در حالی است که مراجع تقلید همچون آیت الله شبیری زنجانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی و اردبیلی، خودروهای شخصی را حریم خصوصی افراد دانسته اند.

سردار سعید منتظر المهدی اخیرا گفته بود داخل خودروها حریم خصوصی به حساب نمی آید و مردم مکلف به رعایت موازین قانونی در خودروها هستند.

پلیس پیش از این اعلام کرده بود پلاژ های خصوصی که به مسافران اجاره داده می شود نیز حریم خصوصی به حساب نمی آید و پلیس می تواند سرزده برای بازرسی وارد پلاژها شود.