درصحن: محمد مهدوی فر که خود را نویسنده، تخریب چی و غواص دفاع مقدس معرفی کرده،‌ در نامه ای به آیت الله خامنه ای رهبر ایران خواستار تضمین رهبری برای برگزاری سالم انتخابات خبرگان شده است. او در این نامه از آیت الله خامنه ای خواسته تا فقهای حوزه علمیه که او را قبول ندارند را به شرکت در انتخابات دعوت کند. متن کامل نامه این نویسنده که امروز بصورت گسترده ای در شبکه تلگرام منتشر شد به این شرح است:

انتخابات خبرگان امسال فرصت مغتنمی است که قانون اساسی که حاصل خون صدها هزار شهید به خون خفته است، در اختیار تمام ایرانیان قرار داده است تا به قصد تثبیت رهبری حضرتعالی و یا برای عزل حضرتعالی از مقام رهبری، رأی و نظر خود را آزادانه اعلام کنند.

بی تردید کسانی که از انجام وظیفه سرباز زنند و در انتخابات خبرگان شرکت نکنند و یا دیگران را به عدم شرکت در انتخابات خبرگان ترغیب کنند، آنان حقّی را از خودشان دریغ کرده اند و هر ادّعایی در آینده سیاسی ایران نمی بایست از آنها مسموع و پذیرفته باشد.

مطابق با مفهوم ذاتی انتخابات که هر شرکت کننده ای را حداقل در برابر دو گزینه متفاوت قرار می دهد، در انتخابات خبرگان امسال هر شرکت کننده ای در هر استانی که باشد، خواهد توانست با فرصت برابری که در اختیار نامزدهای موافق و نامزدهای مخالف رهبری به طور یکسان قرار خواهد گرفت، کاندید مورد پسند خود را انتخاب کند و در این زمینه شاهد هیچگونه بی عدالتی از سوی هیچکس نخواهیم بود.

در این خصوص، حتی اگر مخالفین رهبری خواهان فرصت های بیشتری برای تبلیغات باشند ولی با تدابیری که حضرتعالی اندیشیده اید، اجازه نخواهید داد که موافقین رهبری فرصت ها و امکانات بیشتری را برای تبلیغات به ویژه از طریق رسانه ملّی تصاحب کنند.

با این مقدمه اینجانب در آستانه ی ورود به انتخابات خبرگان از محضر شما تقاضا می کنم:

۱) به شورای محترم نگهبان و به همه ارادتمندان خود در سراسر کشور اعلام فرمایید که نقشه کشیدن و تبلیغ کردن برای تغییر دادن رهبری، حق طبیعی هر شهروند ایرانی است و این به منزله توطئه برای نابودی نظام و کندن عمود خیمه ی انقلاب به تحریک دشمنان خارجی نمی باشد. بنابراین از هم اکنون تمهیدات لازم را برای انتخاباتی شایسته و در شأن ملت ایران فراهم کنند.

۲) حضرتعالی مانند انتخابات سال ۹۲ مجددا به مردم ایران اطمینان بدهید که انتخابات خبرگان نیز حق الناس است و نظام جمهوری اسلامی از فرمایشی شدن انتخابات خبرگان به هر نحو پرهیز خواهد کرد.

۳) حضرتعالی در فرصت باقیمانده تا زمان ثبت نام، با لسان مبارک خودتان از مجتهدین و علمای بزرگوار حوزه که شما را قبول ندارند رسما دعوت بفرمایید تا در انتخابات نامزد شوند و از هیچ چیز نترسند و اعلام بفرمایید که شورای نگهبان مخالفین و منتقدین رهبری را در هیچ استانی ردّ صلاحیت نخواهد کرد.

۴) سرداران بزرگوار سپاه و به ویژه نیروهای واحد اطلاعات سپاه را توجیه کنید که انتخابات یک امر سیاسی و اجتماعی است و تمام حیثیت ایران در جهان به آن بستگی دارد و به آنان بفرمایید که هرگونه دخالت سپاه در انتخابات به معنی خدشه دار کردن و بی اعتبار کردن انتخابات است.

با درایت و کفایتی که از حضرتعالی سراغ دارم، اطمینان دارم که انتخابات امسال، با اشتیاق زائدالوصف مردم و در کمال آرامش برگزار خواهد شد و به لطف خداوند، سرمنشأ خیر و برکت برای همه ایرانیان خواهد بود و من از همین فرصت استفاده می کنم و از همه ایرانیان تقاضا می کنم در انتخابات امسال، شرکت مسئولانه و فعالانه داشته باشند.

  • مطالب مندرج در ستون از رسانه ها،‌ الزاما بیانگر دیدگاه درصحن نمی باشد.