دعوت از لاله افتخاری برای افتتاح بازی های کامپیوتری!
هفته‌ای که گذشت در مراسمی از سه بازی کامپیوتری ملی! در کشور رو نمایی شد. نکته جالب این مراسم دعوت از لاله افتخاری رئیس کمیسون قران و عترت مجلس برای حضور در این مراسم و افتتاح این بازی ها بود. کارشناسان هنوز ربطی دقیق میان کمیسیون  قران و عترت مجلس با بازی‌های کامپیوتری پیدا نکرده‌اند مگر این که این بازی ها در فضایی مذهبی طراحی شده باشند که آنگاه پسوند ملی چندان در خور این بازی ها نیست.
1
خبرنگاران خاکی در جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری
انتشار تصاویری از جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و حضور خبرنگاران در این جلسه بیش از پیش نشان دهنده جایگاه خبرنگاران در نظام سیاسی و اداری ایران است. خبرنگارانی که ایستاده! بدون کفش و بدون هر گونه تجهیزات صوتی، مشغول پیاده کردن سخنان مقامات هستند!
روز خبرنگار مبارک!
13940514190819584_PhotoL
حضور اردشیر و علی لاریجانی در مراسمی تحت عنوان بزرگ‌داشت روز حقوق بشر اسلامی از دیگر اخبار هفته گذشته بود.
بسیاری از سازمان های حقوق بشری معتقدند این دو برادر که هر دو به واسطه نقشی که سال‌ها در حوزه‌های امنیتی، قضایی و قانون‌گذاری داشته اند به همراه صادق لاریجانی که نزدیک به ۶ سال است ریاست قوه قضاییه را بر عهده دارند، از بزرگترین تهدید‌ها و موانع  رعایت حقوق بشر در ایران به شمار می‌روند.
2
نشست هم‌اندیشی بررسی انتقال پایتخت عصر دوشنبه ۱۲ مرداد با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، برخی از اعضای هیئت دولت و مسئولان لشکری و کشوری در سالن کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی تنها نماینده حاضر در این نشست مهم بود.
3
این هفته ابوترابی نايب رئیس مجلس پر کار تر از گذشته ظاهر شد و با حضور در چند مراسم دولتی و غیر دولتی میهمان ثابت دوربین عکس‌ها شد. از دیدار با خانواده شهدا تا نشست مشترک با مسئولین استان البرز.
4
نمایندگان حزب حاکم جمهوری خلق چین این هفته میهمان مجلس بودند و البته طبق روال مجلسی‌ها آن‌ها را با سوغاتی‌ها خاص و نفیس بدرقه کردند.
5