در صحن: هفته سوم تیرماه، همچون هفته دوم، مجلس تعطیل و نمایندگان در حال گذران تعطیلات تابستانی بودند یکی به فنلاند رفته بود، یکی در حوزه انتخابیه به تبلیغات مشغول و دیگری در جلسات حزبی و سیاسی. دوربین عکاسان برخی از فعالیت های نمایندگان در این هفته را به تصویر کشیده اند که تعدادی از آن را می بینید:

همزمان با اوج گیری مذاکرات هسته ای در ژنو و داغ شدن بحث های ظریف با وزرای کشورهای پنج بعلاوه یک، علی لاریجانی نیز نشستی با فعالان آزادی قدس شریف، (دشمنان اسرائیل) برگزار کرد که برخی از نگاهها به جای ژنو به تهران دوخته شود.

1436271576138_Rouhollah Vahdati-3

در آستانه روز قدس، حسن خمینی که امسال تحرکات اش را افزایش داده در همایش فلسطین شرکت کرد. او جدی ترین نامزد اصلاح طلبان در انتخابات آتی مجلس خبرگان رهبری است. اصلاح طلبان او را برای جانشینی رهبری آماده می کنند.

13940415235356292_PhotoL

نماینده قم در مجلس این بار در مقام امام جماعت ظاهر شد. سفرای کشورهای اسلامی، سنی و شیعه، پس از دیدار با رئیس مجلس، به او اقتدا کردند و نماز را پشت سرش خواندند.

110909_orig

شرکت در مراسم ترحیم بعنوان یکی از فعالیت های تبلیغی زودهنگام نمایندگان برای مجلس آینده عنوان شده است. دکتر هادی شوشتری نماینده قوچان نیز این هفته با شرکت در یک مراسم ختم، سعی کرد از این قافله عقب نماند.

IMG_3019

تلاش برای افتتاح پروژه های عمرانی در سال آخر مجلس، اهمیت مضاعفی برای نمایندگان شهرستانی دارد تا بر وزن گزارش عملکردشان بیافزاید. مهناز بهمنی نماینده سراب این هفته از به نتیجه رسیدن تلاش هایش برای افتتاح و شبانه روزی شدن بیمارستان دوزدوزان خبر داده است.

img_940233z31