در صحن: نزدیکی به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نمایندگان این مجلس را بر آن داشته تا با ارائه گزارش به مردم، خود را برای انتخاب مجدد آماده کنند. عباس فلاح باباجان نماینده اهر و هریس از جمله نمایندگان مجلس نهم است که وب سایت شخصی دارد و از طریق این وب سایت، به مردم گزارش می دهد. گزارش نماینده اهر بی کم و کسر به این شرح است:

باز هم سلام.

با اولین مصاحبه وزیر محترم کشور انتخابات در اهر کلید خورد . جلسات خانگی و حرف و حدیثهای بحق و نا حق ، همچنین البته اینکه این چهار کلمه را که مسئولیت خطیری در ارزیابی خاک و شن و ماسه و آرد و … دارند خیلی ارزشمند میدانم. نشان از جایگاه آنان در انتخابات و ارزیابی مردم بزرگوارمان دارند که باید نماینده خود را از هر چهار بگذرانند . خوشحال هستم که دیر شروع نکرده اند که زمان برای گذر از (شدره) داشته باشند بعد بروند (قلبیر) و …

من هم مجبورم به پاره ای از حرف و حدیثها مطروحه در خصوص خودم هر جلسه به یکی پاسخ می دهم .

۱- اینکه ادعا میشود فلاح کاری نکرده و او به قولش عمل ننموده به استحضار برسانم.

*زلزله : ۱۸ هزار واحد خانه ساخته شده داریم / ۱۲ هزار کانکس پخش شد/ هزاران واحد دامی و ۶۰۰ کلاس درس و صد خانه بهداشت و مسجد و پخش هزاران قطعه بخاری یخجال تلویزیون برنج و … و میلیارد ها وام به مساکن واحدهای مستاجران پرداخت گردید بصورتیکه قیافه شهر و روستاهایمان عوض شده است لطفا به چند روستا سری بزنید حتما خودتان پاسخ سخنران نیابتی عزیز را خواهید داد .

*کارخانه عظیم سورتینگ غزال ارسباران، افتخار ارسباران که بزرگواری کردند و به شهر خود تشریف آورند ، مدیریت ۴۰۰ هزار تن میوه را در کنار ۶ سردخانه بزرگ و صنایع جنبی سیب سرخ ارسباران بعهده گرفتند و اهر و هریس میوه اش ۱- بنام اردبیل بفروش نمیرسد ۲-ارومیه سیب زیر درختی ما را به هیچ نمی خرد ۳- صادرات میوه با قیمت مناسب انجام میگیرد ۴- نگهداری آن در سرد خانه های خلاء انجام میشود ۵- بسته بندی مناسب میوه ها ۶-اشتغال فاز اول ۳۵۰ نفر که بهره برداری شده ۷- فاز دوم اشتعال ۷۰۰ نفر انشاالله بهره برداری سال ۹۴   ۸-فاز سوم و چهارم به همین تعداد افزایش سالانه انشاالله

مهم : این پروژه همواره حواشی مختلفی داشته که به تعدادی از آن پاسخ می دهم :

الف) پسرانم هیچ کدام هنوز ازدواج نکرده اند.

ب) بده بستانها همه دروغ است و در مرام ما این تهمتها نمی گنجد.

ج) فازهای بعدی پروژه با قول بزرگوارانه صاحبان پروژه انجام میگیرد.

د) برخورد نامناسب عده ای با سرمایه گذاران عزیز آنان را نامید نکرده و نخواهد کرد.

ذ) من خدمتگذار سرمایه گذارم نه سرمایه دار.

گزارش این نماینده مجلس آنگونه که در وب سایت اش آمده بازتاب هایی هم داشته است. حسن بدری در کامنتی گفته: با سلام و تشکر که مشکلات معلمان انتقالی نهضت سواد آموزی را در مجلس مطرح کردید واقعا که زبان گویای ارسباران برازنده شماست. فاضل پاشپور هم در کامنت دیگری گفته: سلام دلاور به خدا دوره قبل به تو رای نداده بودم ولی مرد نیستم این دوره به شما رای ندهم. من باید کور باشم که نبینم 30 کیلومتر جاده اهر تمام شده و بقیه زیر سازی شده یا پل گذاری شده. از زمانیکه بچه بودم می گفتند نماینده گفته جاده را می سازم ولی هیچ کدام یک دهم شما برای این جاده زحمت نکشیدند. مگر کور باشم و نبینم که شهری که مدیرکل حتی به خودش ندیده بود 5 وزیر در 4 سال به خود دید. مگر کور باشم که کارگرانی را که تو کارخانه های اهر کار می کنند را نبینم. من که کور نیستم. البته من انتظار نداشتم شما به تک تک جونای تحصیل کرده شغل دست و پا کنید چون این کار اصلا دست شما نیست. اونایی که دنبال منعفت شخصی بودند و بهش نرسیدند باید به پشت سر شما و پسرانتان تهمت بزنند. فقط قادالیم این منطقه ویژه اقتصادی را پیگیر باش.

سولماز ف نیز در کامنتی نوشته: از اینکه نماینده ای داریم که حرف زدنش راجلوی سران مملکت بلد است برایمان کافیست. کاتیب نیز در کامنتی دیگر نوشته: حاج عباس شایعه که یکی دو تا نیست فکرش رو هم نکنین. اون سرمایه گذارانی که آمدند به صدقه سری شایعه و افترا ها فرار میکنن آخه بهشون میگند عه از جکا آورده این همه پولو .یا اینکه میگن زیر خاکی پیدا کرده، منم باشم کلاهمو سفت میگیرم الفرار. آخرین کامنت متعلق به م است که نوشته: کار از برای خدادلسردی ندارد – به پشت سرآدم فعال وتلاشکر خیلی حرفها می زنندپس برای رضای خود مثل شهدا در راه شهدا وبرای خدمت به مردم با تمام توان به پیش –خدا قوت دلاور.

عباس فلاح باباجان ششمین نماینده ای است که طی نه دوره مجلس از حوزه اهر و هریس به مجلس راه یافته است. پیش از این یداله دهقانی (دوره اول)، قاسم معماری (دوره 2،3 و 6)، ولی اله احمدی زادسری (دوره 4-5)، ولی الله دینی (دوره هفتم) و غلامحسین مسعودی ریحان (دوره هشتم) به مجلس راه یافته بودند. انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز 7 اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.