در صحن: دو موضوع تصویب طرح حفظ دستاوردهای هسته ای و استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش، همه نگاهها را در هفته ای که گذشت به خود جلب کرده بود. عکاسان پارلمانی زوایای مختلفی از عملکرد نمایندگان در هفته چهارم خرداد ماه  را به تصویر کشیده اند که می بینید:
در حالیکه نبرد در یمن و مذاکرات صلح به ابتکار سازمان ملل در جریان است، مجلس شورای اسلامی میزبان گروهی است که آنها را انقلابیون یمن معرفی کرده است. هدف از این دعوت و اعطای هدایایی به آنها روشن نیست. حمایت علنی ایران از گروههای مسلح و مبارز یمنی بمنزله مداخله مستقیم ایران در امور داخلی یک کشور دیگر است. سبحانی نیا نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی از حضور یمنی ها در جلسه کمیسیون مربوطه خبر داده است.
109885_orig
موافقان و مخالفان استیضاح فانی جملگی از نتیجه رای استیضاح که به ابقای فانی منجر شد خوشحال اند. گویی آنها به اهداف تبلیغاتی خود دست یافته، درد دل های معلمان را بیان کردند و دولت را نیز خوشحال نگه داشتند.
1435143613723_Roohollah Vahdati-32
چند ساعت پس از تصویب طرح حفظ دستاوردهای هسته ای، نمایندگان به ضیافت افطار حسن روحانی رفتند گویی مداخله لاریجانی و دست کاری در طرح تهیه شده توسط دلواپسان مجلس، باعث شده تا افطاری به کام طرفین تلخ نشود، تا دولت و مجلس خندان شبی را با هم سر کنند.
177132
معنی همدلی و همزبانی از سوی اصولگرایان را حجت السلام مصباحی مقدم نماینده تهران در مجلس به نمایش گذاشت. او گفته در اعتراض به تطهیر میر حسین موسوی توسط کرباسچی در ضیافت افطاری رئیس جمهور با نمایندگان احزاب و سیاسیون، جلسه را ترک کرده است.
01-4
رفتار نمایندگان در صحن علنی مجلس در ایران اصولا ارتباط چندانی با شانیت و جایگاه مجلس ندارد به گونه‌ای که گاه شاهد حرکات و رفتاری ابتدایی از نمایندگان در مجلس هستیم. کل کل نمایندگان پیروز در استیضاح فانی و نمایش عدد ۲!
unnamed