در صحن: مجلس شورای اسلامی این هفته همزمان با سالروز افتتاح مجلس و براساس سنت مجلس، انتخابات هیات رئیسه را برگزار کرد. نمایندگان پس از برگزاری انتخابات به دیدن آیت الله خامنه ای رهبر ایران شتافتند. برخورد تند و اهانت آمیز اعضای فراکسیون پایداری مجلس با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، به کام رهبر ایران نیز خوش نیامده بود لذا نمایندگان را به رعایت ادب در برخورد با وزرا در صحن مجلس و کمیسیون ها فراخواند. اتفاقات مجلس را از پشت لنز دوربین عکاسان می بینید:

بدرقه ظریف در مجلس؛ با گل یا هل؟ اهانت نمایندگان فراکسیون پایداری به ظریف باعث شد رهبر ایران آنها را به رعایت ادب فراخواند.

ظریف

در جلسه رهبر ایران با نمایندگان مجلس، علی مطهری در آخرین ردیف‌ها نشست. به نظر می‌رسد این فاصله با جایگاه رهبر ایران در این جلسه چندان بی ارتباط با فاصله دیدگاه‌های مطهری و خامنه‌ای نیست.

مطهری

راز 19 سال حضور باهنر در هیات رئیسه مجلس؛ محمد رضا باهنر شانه به شانه محمد رضا تابش از روسای فراکسیون اصلاح طلبان مجلس در روز برگزاری انتخابات

باهنر

اعضای بسیج روز یکشنبه در مجلس به نمایندگان گل هدیه دادند کاری که اگر در خیابانها با مردم هم می کردند امروز پشتوانه قابل توجهی داشتند.

گل

تمسخر فضای مذاکرات هسته‌ای در حضور مهرداد بذرپاش نماینده تهران در مجلس:  تظاهرات دلواپسان هسته‌ای در مشهد

بذرپاش