در صحن: رئیس کمیسیون تلفیق با اشاره به مصوبه صبح امروز مجلس در لایحه بودجه سال ۹۴ مبنی بر افزایش درآمد حاصل از صادرات نفت خام و میعانات گازی که مازاد منابع ارزی تا سقف ۱۵۰ هزار میلیارد ریال در اختیار دولت خواهد بود، اظهار داشت: این موضوع قابل تحقق نیست و باید قیمت نفت در بازارهای جهانی بیش از صد دلار بشود، تا این درآمد تحقق یابد.

غلامرضا تاجگردون  ضمن مخالفت با این پیشنهاد تصریح کرد: اگر در کمیسیون تلفیق دقت بیشتری می‌کردیم، قطعاً‌ این پیشنهاد را حذف کرده بودیم، زیرا امکان تحقق این درآمد‌ها بسیار کم است.

وی در پاسخ به این سؤال که وابستگی بودجه به نفت با این مصوبه بیشتر خواهد شد، گفت: بعید به نظر می‌رسد که سال آینده قیمت نفت به گونه‌ای رقم بخورد، تا این مصوبه قابلیت اجرا پیدا کند و در حقیقت با این مصوبه لایحه بودجه سه سقفی می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه تأکید کرد: پیشنهاد دولت برای استفاده از درآمدهای نفتی در بودجه ۷۲ هزار میلیارد تومان بود که کمیسیون تلفیق ‌آن را به ۵۳ هزار میلیارد تومان کاهش داد و در صورتی که مازاد درآمدی وجود داشته باشد افزایش ۱۵ هزار میلیارد تومانی علاوه بر تحقق دو سقف دیگر سقف سوم خواهد بود.