در صحن: آخرین هفته تیرماه، اگرچه همه نگاهها معطوف به گزارش تیم هسته ای ایران به نمایندگان مجلس اختصاص داشت ولی از آنجا که توافق حاصله با حمایت رهبر ایران همراه شده بود، در مجلس حواشی مهمی رخ نداد و نمایندگان بیشتر شنونده صحبت های اعضای تیم هسته ای ایران به رهبری محمد جواد ظریف بود. از این رو، این هفته لنز دوربین ها را به سمت فعالیت های محلی نمایندگان سوق دادیم تا ببینیم آنها در ماههای باقی مانده به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی چه فعالیت هایی دارند، گزارش تصویری در صحن از فعالیت های منطقه ای نمایندگان را می بینید:

– فعالیت های منطقه ای مختص نمایندگان شهرستانی کم نفوز در مجلس نیست در هر مقامی که باشی برای گرفتن رای باید، با مردم حوزه انتخابیه در تماس مستقیم باشی. علی لاریجانی رئیس مجلس هم از این قاعده مستثنی نیست. او این هفته از فعالیت های سازمان بهزیستی قم بازید کرد.

112182_orig

– برای گرفتن رای لازم نیست شق القمر کنی، میشه مراسم کلنگ زنی یک مدرسه شش کلاسه در روستایی مثل روستای حاجی بهزاد را نیز بعنوان یک پروژه عمرانی به کارنامه ات اضافه کنی حتی اگه شش ماه به انتخابات بیشتر نمانده باشد و فرصت ساخت مدرسه را هم نداشته باشی. روح الله بیگی نماینده میاندوآب کلنگ این مدرسه را به زمین زد.

20155131100252

– ملاقات عمومی یکی از رایج ترین فعالیت های نمایندگان در دوره نمایندگی است. هر کس مکانی را برای این ملاقات ها انتخاب می کند. امیر خجسته نماینده همدان مسجد حاج احمد این شهر را انتخاب کرده است.

dsc00066en28b

– سرزدن به بیمارستان ها و مراکز درمانی هم از جمله فعالیت های نمایندگان در حوزه های انتخابیه است. ولی گاهی مجبوری برای عیادت بیماران به خانه هایشان بروی مثل عیادت دکتر احمدی نماینده دهلران از یکی از موکلانش

img-20150601-wa0014

– مسابقات ورزشی در سطح شهر و روستا هم مکان بدی برای ارتباط با مردم و ژست مردمی گرفتن نیست. احمد علی مقیمی نماینده بهشهر هم در مسابقات فینال رمضان این شهر شرکت کرده

dddfff2222-4532e14f27